Szállítás és garancia

 

 Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Szállítási módok:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Futárszolgálat: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a szállítási módot. Csomagjainkat a Magyar Posta szállítja házhoz. Általában a délután 3 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő munkanapon történik.
  • Bankkártyás fizetés esetén a futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj 10.000 Ft-os megrendelés alatt 1.190 Ft, fölötte ingyenes
  • Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség 1.990 Ft, 20.000Ft-os megrendelés fölött ingyenes
  • Külföldi szállítás esetén a szállítási díjról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
  • A termékek személyes átvétele irodánkban: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor kiküldésre kerül egy e-mail amelyben pontos leírást kap a termék átvételének idejét illetően.
    Személyes átvételre a következő helyen van lehetőség:

    BÁLNA Budapest - Caffé Cagliari átvevőpont
    Budapest, Fővám tér 11-12, 1093

Készlet állapotok:

  • Raktáron: A termék megtalálható üzletünkben, így nagy valószínűséggel azonnal szállítható. A készlet érték csak tájékoztató jellegű, a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között

 

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt. 

Garancia

  • Az Oxygen Business Services Kft. által értékesített termékekre az átadástól számított maximum 15 nap jótállás vonatkozik.
  • Garanciális ügyintézés folyamata az Oxygen Business Services Kft.-n keresztül:

Juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: +36-20-980-3420) telefonszámon, H-P: 9-17 óra között). 

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést.
Az cserélt terméket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét az Oxygen Business Services Kft. viseli. 

Nincs kockázat!

Amennyiben a termék a vásárlástól számított 15 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 15 napon belül visszajuttatni szíveskedjék az Oxygen Business Services Kft. ügyfélszolgálatára.

Az elállás részletes feltételeiért keresse munkatársunkat.